BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 16 October 2011

Kem Motivasi

Ini merupakan salah satu Program Tahunan Kem Motivasi bagi Pelajar (mahasiswa/mahasiswi) KUPU SB  yang saya kendalikan kepada bakal guru yang hendak menamatkan kursus perguruan mereka. Program ini telah dijalankan di Gua Niah, Sarawak pada tahun 2008. Daripada kem yang telah dijalankan ini, ianya dapat mendekatkan lagi hubungan saya bersama para pelajar. Program ini berbentuk suatu aktiviti yang mencabar ketahanan mental, fizikal, rohani dan emosi sebagai persediaan mereka menghadapi dunia perguruan kelak. 



                                                                  Aktiviti Senamrobik


                     Saya sedang memberikan penerangan kepada peserta program



                                    Bergambar bersama para pelajar di dalam Gua Niah

0 comments: